Kerio Support

Zasady Pomocy Technicznej

Nasz zespół wsparcia technicznego jest nastawiony na dostarczanie najwyższej klasy usług w jak najkrótszym czasie.

Bezpłatne 90-dniowe wsparcie w „okresie instalacji”

Aby wspomóc Państwa w fazie instalacji produktów Kerio, zapewniamy bezpłatne i nieograniczone wsparcie techniczne przez 90 dni po zarejestrowaniu produktu. W przypadku wystąpienia problemu Znajdź partnera Kerio >>

__

Baza wiedzy Kerio

_

Artykuły opracowane przez nasz zespół szkoleniowców i pomocy technicznej, pomagają znaleźć odpowiedzi na pytania techniczne
Odwiedź bazę wiedzy Kerio >>

Forum Kerio

Społeczność internetowa złożona z klientów, partnerów i pracowników Kerio, którzy wymieniają uwagi na temat najnowszych funkcjonalności oraz odpowiadają na pytania dotyczące produktów Kerio. Forum Kerio >>

Wsparcie Techniczne Kerio

Pomoc techniczna jest oferowana przez inżynierów Kerio za każdorazową opłatą w wysokości 65 EUR.

Kerio Technologies zapewnia 24-godzinne , globalne wsparcie techniczne 5 dni w tygodniu . Dodatkowo Kerio oferuje usługę weekendową w godzinach 8:00-24:00. Usługa wsparcia technicznego w przedłużonych godzinach dostępna tylko w języku angielskim za wyjątkiem świąt państwowych.

Więcej informacji: Pomoc Techniczna FAQ | Regulamin

Wsparcie Techniczne dla Partnerów Kerio

Wsparcie techniczne jest bezpłatne dla wszystkich Partnerów Kerio . Gdy zgłosisz chęć uzyskania pomocy technicznej za pośrednictwem formularza poniżej lub przez telefon, zostaniesz poproszony o podanie własnego identyfikatora (Partner Support ID). Numer ten można znaleźć w Portalu Partnerów Kerio .


Zgłoś problem

Wyślij zgłoszenie